Door de drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren dan je van ons gewend bent. Meer informatie

Klachten

Vervelend dat wij je hier moeten vinden.

Wij doen ons uiterste best om hoogstaande kwaliteit te leveren en eersteklas service te verlenen. Maar het kan voorkomen dat je niet (geheel) tevreden bent over de door ons geleverde producten en/of service. Dat is vervelend. In dat geval stellen wij het zeer op prijs als je ons wilt laten weten waar je ontevreden over bent. Dat geeft ons namelijk de mogelijkheid om verbeteringen aan te brengen en om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

Heb je een klacht? Maak die dan binnen twee maanden schriftelijk of per e-mail aan ons bekend. Wij nemen je klacht uiterlijk binnen zeven dagen na ontvangst in behandeling. Hiervan ontvang je een bevestiging. In bepaalde gevallen zullen wij je vragen een formulier in te vullen met een omschrijving van je klacht. Daarbij kunnen wij je vragen om aan de omschrijving van je klacht foto’s toe te voegen.

Wij doen vervolgens ons uiterste best om binnen zeven dagen na het in behandeling nemen van je klacht een oplossing of antwoord te bieden. Mocht dat niet lukken, dan nemen wij in elk geval binnen zeven dagen contact met je op om je te informeren over de voortgang van de procedure.

 

Epoxywinkel Customer Care

Neem voor vragen telefonisch contact op op 0900-1111567. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 tot 17:30 uur bereikbaar. Of stuur ons een e-mail naar info@epoxywinkel.nl

Postadres:
Epoxywinkel B.V.
Postbus 23282
1100 DT Amsterdam