Gratis verzending van alle producten in september

Bestellen en betalen


Bestellen bij Epoxywinkel.nl is heel eenvoudig! Scroll door ons uitgebreide assortiment, selecteer de producten die je nodig hebt en plaats deze in je winkelmandje. Al deze producten worden in je winkelmandje rechtsboven bewaard, zodat je nog op je gemak verder kunt kijken. Heb je alles wat je nodig hebt? Dan kun je jouw bestelling plaatsen.


Hoe bestel ik bij Epoxywinkel.nl?


Stap 1: Leg alle benodigde artikelen in je winkelwagentje

Stap 2: Klik op het mandje rechtsboven in je scherm en controleer je bestelling.
Mis je nog een product? Dan kun je op je gemak verder winkelen. Alle producten in je winkelwagentje worden bewaard.

Stap 3: Klik op verder en voer je factuur- en bezorggegevens in.

Stap 4: Rond af door te betalen. Dat kan onder andere met iDeal of creditcard (MasterCard en Visa).

Stap 5: Na een succesvolle betaling kom je op onze ‘Bedankt-pagina’. Je bestelling is nu afgerond. Ter bevestiging ontvang je per e-mail ook een orderbevestiging.

Stap 6:Naast de orderbevestiging ontvang je per e-mail ook direct alle VIB’s (Veiligheid Instructie Bladen) en alle PIB’s (Product Informatie Bladen) in een pdf-bestand. Afhankelijk van je bestelling ontvang je ook een uitgebreid stappenplan voor het leggen van de gietvloer. Controleer daarom altijd na de bestelling je inbox.

Niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij sturen je de informatie nogmaals toe.

Alle genoemde prijzen op Epoxywinkel.nl zijn inclusief btw en exclusief transportkosten of verzendkosten.


Betaalmogelijkheden:


Op Epoxywinkel.nl kan je jouw bestelling op verschillende manieren betalen. Dit zijn de mogelijkheden:

✔ iDEAL
✔ Creditcard (Mastercard en Visa)
✔ PayPal
✔ Bancontact
✔ Overboeking*
✔ Sofort Banking

Helaas is het niet mogelijk om met AfterPay of Klarna te betalen.

* Betalingen die per bankoverschrijving worden verwerkt, kunnen invloed hebben op de verwachte levertijd. Houd rekening met een langere levertijd dan wordt vermeld op de website. Het verwerken van een overboeking of bankoverschrijving neemt ongeveer twee werkdagen in beslag.


Besteltips:


Grotere of zakelijke bestelling


Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen of wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Vraag dan een offerte aan via info@epoxywinkel.nl. Wij streven ernaar om tijdens kantooruren binnen 24 uur een reactie te geven.


Bereken de oppervlakte correct


Bereken oppervlaktes altijd zo correct mogelijk en reken een extra marge van 10%. Zo voorkom je dat je toch net die ene vierkante meter tekort komt.


RAL K7 kleurenwaaier


Een kleur kan op je beeldscherm anders lijken dan in het echt. Bestel hier onze RAL K7 kleurenwaaier om thuis op je gemak de gewenste kleuren te controleren.

 

Veelgestelde vragen:


Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling. Is de bestelling niet gelukt?


Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen kunnen er verschillende dingen aan de hand zijn. Controleer eerst of de betaling is gelukt. Is er niets afgeschreven? Dan is de bestelling niet geplaatst en raden we je aan om deze opnieuw te plaatsen. Heb je wel betaald? Dan kan het zijn dat onze orderbevestiging in je spam-mailbox is beland. Is dat niet het geval? Dan is er iets misgegaan aan onze kant. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice zodat we de bestelling alsnog kunnen plaatsen en leveren.


Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?


Over het algemeen wordt je bestelling direct verwerkt en uitgezet bij de fabrikant. Daarom is wijzigen vaak niet meer mogelijk. Soms is de order nog niet verwerkt en kunnen wij in overleg mogelijk nog een wijziging doorvoeren. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice als je iets wilt wijzigen.


Kan ik het afleveradres nog aanpassen?


Als de bestelling nog niet verzonden is, passen wij - indien mogelijk - graag het afleveradres aan. Zo staat de bezorger niet voor een dichte deur. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?


Het annuleren van je bestelling is alleen mogelijk als de productie van jouw producten nog niet is gestart of als het halffabricaat producten zoals gereedschap of schoonmaakproducten betreft. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je de bestelling wilt annuleren.


Retourneren?


Heb je vragen of het ruilen of retourneren van producten? Op deze pagina vind je meer informatie.