Gratis verzenden voor de maand september op alle producten

Niet helemaal tevreden over Epoxywinkel

Epoxywinkel.nl doet haar uiterste best om hoogstaande kwaliteit te leveren en eersteklas service te verlenen. Toch kan het natuurlijk voorkomen dat u niet (geheel) tevreden bent over de door ons geboden producten en service. In dat geval stellen wij het zeer op prijs als u ons dat wilt laten weten. Dat geeft ons namelijk de mogelijkheid om waar nodig verbeteringen aan te brengen.

Heeft u een klacht, maak die dan binnen 2 maanden schriftelijk aan ons kenbaar. Wij nemen uw klacht binnen 7 dagen nadat wij hem ontvangen hebben in behandeling. Hiervan ontvangt u een bevestiging. In bepaalde gevallen zullen wij u vragen een formulier in te vullen met een omschrijving van uw klacht. Daarbij kunnen wij u eventueel vragen om de omschrijving aan te vullen met fotomateriaal.

Wij doen vervolgens ons uiterste best om u binnen 7 dagen na het in behandeling nemen van uw klacht een oplossing of antwoord te bieden. Mocht dat niet lukken, dan nemen wij in elk geval binnen 7 dagen contact met u op om u te informeren over de voortgang van de procedure.

Met vriendelijke groet,
Team Epoxywinkel.nl